úterý 19. července 2016

Duhová fotografie

Únorové fotošplouchnutí bylo na téma Duhová fotografie.


Můžete si povšimnout dvou typů fotografií. Jeden "typ" tvoří fotografie s nádherným motýlem, který se jmenuje Urania Ripheus. Jedná se o nejbarevnějšího motýla na světě, který pochází z Madagaskaru.































Na dalších dvou fotografiích je jakýsi můj laboratorní pokus. Už jste určitě viděli takové ty obrázky, kde bílou růži dají do vody obarvené barvivem a růže se za několik hodin až pár dnů krásně zbarví do sytých barev. Vždycky jsem to chtěla vyzkoušet, tak jsem toho využila k tomuto projektu. Nebyl to velký úspěch, ale ani ne nijak hrozný propadák. Růže trochu barvu chytla, jen ne zdaleka tolik jako na výše zmiňovaných obrázcích.

Na konec tu mám pro Vás ještě jednu duhovou fotografii z ledna 2016, kterou... mám celkem ráda. Aneb koulička na vánočním stromečku:
Megi

Žádné komentáře:

Okomentovat

O mně

Moje fotka
Knihomolka milující nejen knihy, ale také vycházky do přírody, zvířata (vlky má nejraději) a hudbu, především metal (rock a punk ale také neurazí). I přes poslouchání tvrdší hudby je členkou pěveckého sboru. Stejně tak miluje i kreslení, kterému se věnuje už od mala a proto se rozhodla studovat počítačovou grafiku, kde si zamilovala fotografování. Ráda by uměla hrát na kytaru a bicí. Není tedy divu, že se na kytaru učí hrát, ačkoliv je v úplných začátcích. Velice ji baví dozvídat se nové věci z oboru psychologie a ráda by jí více porozuměla. Chce svůj život prožít jak nejlépe to jen půjde a je ochotna jít si za svými sny, ač se někdy nemusí úspěch dostavit. A co ráda čte? Dystopie, fantasy, ovšem někdy se může objevit i nějaká romantika či detektivka.