neděle 24. července 2016

Téma týdne

Věděli jste, jak je těžké být sám sobě modelem při fotografování? No, to máte jedno... Dostáváme se nyní k březnovému fotošplouchnutí na téma Téma týdne. Ptáte se, co má znamenat to "téma týdne?" Pokud jste někdy měli/máte blog na blog.cz, tak to jistě víte. Já jsem tam taky nějaký ten rok strávila, než jsem přišla sem.


Každý týden se anketou odhlasuje jeden z pěti typů na téma týdne. Výherní téma se stane tématem týdne a na toto téma se celý týden mohou psát články, které se pak zobrazují na hlavní stránce blog.cz. Chápem?
No a to takhle jednou bylo téma týdne Slepota. A Megi dostala nápad! Tak se šlo fotit na téma slepota... Tady to teda máte:




Megi

Žádné komentáře:

Okomentovat

O mně

Moje fotka
Knihomolka milující nejen knihy, ale také vycházky do přírody, zvířata (vlky má nejraději) a hudbu, především metal (rock a punk ale také neurazí). I přes poslouchání tvrdší hudby je členkou pěveckého sboru. Stejně tak miluje i kreslení, kterému se věnuje už od mala a proto se rozhodla studovat počítačovou grafiku, kde si zamilovala fotografování. Ráda by uměla hrát na kytaru a bicí. Není tedy divu, že se na kytaru učí hrát, ačkoliv je v úplných začátcích. Velice ji baví dozvídat se nové věci z oboru psychologie a ráda by jí více porozuměla. Chce svůj život prožít jak nejlépe to jen půjde a je ochotna jít si za svými sny, ač se někdy nemusí úspěch dostavit. A co ráda čte? Dystopie, fantasy, ovšem někdy se může objevit i nějaká romantika či detektivka.