neděle 17. července 2016

Zimní fotografie

Dnes bych Vám ráda představila první část projektu 12 fotošplouchnutí a to fotografie za leden na téma Zimní fotografie. Přikládám i "stručnou historii" ke vzniku fotografií.


První příležitost na focení se mi naskytla 16. ledna. Se sněhem to nebylo sice nic převratného, ale co kdyby se mi už jin příležitost letos nenaskytla? Prošla jsem lesy i pole a pořídila nějaké fotky.




O něco lepší sněhové podmínky byli 21. ledna. V podstatě jsem prošla úplně stejnou trasu jako při minulém focení, ale prošla jsem i místa, kde jsem předtím nebyla.






A nejlepší to bylo 22. ledna. To jsem se vydala s tátou na procházku kolem potoka a mě samozřejmě nesměl chybět foťák. Nechybělo ani trochu adrenalinu, když jsme přecházeli po lávkách skládající se třeba jen z jedné dřevěné klády nebo prkna přes napůl zamrzlý potok. Pohybovali jsme se doslova po tenkém ledě. Respektive byli to dva ledy nad sebou. Spodní dostatečně silný, aby udržel člověka, ale ten vrchní byl opravdu tenoučký a praskal pod námi, takže troše vody jsme se stejně nevyhnuli. Jelikož v našem lese je hodně skal, nevyhnula jsem se ani lezení po nebezpečně vyhlížejících skálách kvůli fotce zajímavého rampouchu. A právě snímky z tohoto dne mám já osobně nejraději. Nehledě na to, že i na chvilku vysvitlo sluníčko. :3




Tady tohleto stvoření - to jsem já :D











Pár zimních celkem hezkých foteček jsem nafotila i v prosinci 2014 a bylo by škoda se o ně nepodělit:

Megi

4 komentáře:

  1. ♥ Naprosto kouzelné fotečky, to sluníčko mezi stromy a lesk slunečních paprsků na potoce a tiché sněžení a rampoušky a slušivá Megi, jééééé, úplné poklady :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opět ti moc děkuji! :) (A máš pravdu, je to potok, moje chyba. Ale už jsem to opravila. :D)

      Vymazat
  2. Třetí fotka se mi moc líbí, slunce je parádní a také pátá a sedmá fotka od konce-ty se mi líbí hodně :) Jen tak dál, ve focení určitě pokračuj :)

    melisinblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

O mně

Moje fotka
Knihomolka milující nejen knihy, ale také vycházky do přírody, zvířata (vlky má nejraději) a hudbu, především metal (rock a punk ale také neurazí). I přes poslouchání tvrdší hudby je členkou pěveckého sboru. Stejně tak miluje i kreslení, kterému se věnuje už od mala a proto se rozhodla studovat počítačovou grafiku, kde si zamilovala fotografování. Ráda by uměla hrát na kytaru a bicí. Není tedy divu, že se na kytaru učí hrát, ačkoliv je v úplných začátcích. Velice ji baví dozvídat se nové věci z oboru psychologie a ráda by jí více porozuměla. Chce svůj život prožít jak nejlépe to jen půjde a je ochotna jít si za svými sny, ač se někdy nemusí úspěch dostavit. A co ráda čte? Dystopie, fantasy, ovšem někdy se může objevit i nějaká romantika či detektivka.