středa 4. ledna 2017

Knižní výzva 2017

I letos se účastním tohoto projektu, kde si dáváte za cíl za rok přečíst určitý počet knížek. Minulý rok jsem tak tak stihla všech 30 knih a splnila tak výzvu. A jelikož se neustále chci někam posouvat, letos si to zvedneme na knih 40. Na víc si pro zatím netroufám, vzhledem k tomu, že poslední čtyři knížky jsem minulý rok dočítala opravdu na poslední chvíli. Každopádně splnili jsme a letos snad splníme zas! :)
Tomuto projektu vděčíme >>Ells.
>>Zadání výzvy



1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.

31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.

1 komentář:

  1. Já si plním čtenářskou výzvu na databazeknih.cz a taky je to dost zajímavé. :) Žene mě to k rychlejšímu čtení, hah. :D Už mám pár knížek splněno a to je teprve únor! :)

    Days of Daysy

    OdpovědětVymazat

O mně

Moje fotka
Knihomolka milující nejen knihy, ale také vycházky do přírody, zvířata (vlky má nejraději) a hudbu, především metal (rock a punk ale také neurazí). I přes poslouchání tvrdší hudby je členkou pěveckého sboru. Stejně tak miluje i kreslení, kterému se věnuje už od mala a proto se rozhodla studovat počítačovou grafiku, kde si zamilovala fotografování. Ráda by uměla hrát na kytaru a bicí. Není tedy divu, že se na kytaru učí hrát, ačkoliv je v úplných začátcích. Velice ji baví dozvídat se nové věci z oboru psychologie a ráda by jí více porozuměla. Chce svůj život prožít jak nejlépe to jen půjde a je ochotna jít si za svými sny, ač se někdy nemusí úspěch dostavit. A co ráda čte? Dystopie, fantasy, ovšem někdy se může objevit i nějaká romantika či detektivka.